piątek, 18 marca 2011

Metamorfoza MissMisia933

Oto metamorfoza MissMisia933:



W wyglądzie zmieniłam na bardziej świeżo, energetycznie. Ta kokarda jest świetne, jednak do ubrania które Ci poleciłam nie wiem czy pasuje, ale reszta jest spoko :)











Spodobał mi się ten sweterek. Nie dobrałam żadnych dodatków bo tak jest po prostu idealnie. Jak wspominałam kokarda z salonu piękności niekoniecznie pasuje do stroju. Jak Ci się podoba?

czwartek, 17 marca 2011

Metamorfoza Kimtexas300

Oto metamorfoza Kimtexa300:

Więc w wyglądzie nie podobało mi się to, że na oczy narzuciłaś tyle sztucznych rzęs. Szminka jest za jaskrawa, dlatego zlikwidowałabym ją. Włosy zmieniłam na krótkie i eleganckie. Lekki makijaż z białym cieniem. No i oczywiście pieprzyk koło oka.









Więc.. powiem szczerze, strój nie podobał mi się :/ (nie obraź się :D) Postanowiłam zrobić coś prostego, jak czarna sukienka, ale z ozdobnym fragmentem przy dekolcie. Jak Ci się podoba metamorfoza? :-)

środa, 16 marca 2011

Metamorfoza pulaApple

Oto metamorfoza pulaApple:



Więc włosy zostawiłam takie jak są, ponieważ podoba mi się fryzura z końskich grzyw :) W kwestii makijażu i dodatków, pieprzyka przeniosłam koło oka. Oczy są pomalowane czarną kredką do oczu i użyłam tuszów do rzęs. Cienie czarno białe. Usta pomalowałam błyszczykiem z luxe tylko po środku ust. Lekko wyszłam na górną wargę, ale to nie szkodzi.




Domyślam się, że strój jest dopasowany do wnętrza. Ja ubrałam Cię na bardziej elegancko. Włosy są świetne, więc przy dekorowałam je tylko ozdobną opaską. Podoba Ci się?.. :)



PS: Od dzisiaj każda metamorfoza będzie tak wyglądać (chodzi o sposób ich umieszczania)

niedziela, 13 marca 2011

Metamorfoza OnlyGirl1999

oto metamorfoza OnlyGirl1991.





Przed: Hm jest ładnie, delikatnie czyli jak lubię. Po 
 porostu naturalnie. Zlikwidowałabym okularki ;)














Po:  Uwielbiam, a w prost kocham czarne włosy do jasnej karnacji i ciemne obramowanie oczów. Ust nie malowałam po naturalne są ładniejsze, ale jakbyś je podjaśniła było by extra :)










Po:Jest styl letni, młodzieżowy, ale teraz jest początek jesieni więc możne zmienimy trochę barwy stroi.... I co nam wyszło? Zobacz niżej! ;))


















Po: Chciałam zmieszać styl sukienki z czymś sportowym. Mi się podoba, a tobie?

Metamorfoza Olasia12

Oto metamorfoza Olasia12:






Przed: Hmm.. Nie za bardzo lubię te włosy, ale jest ok. Ze szminki bym zrezygnowała bo jet za jasna do twojej karnacji.

PS: Daj wyżej nos i usta :)














Po: Lekkie, krótkie włosy pasują do Ciebie. Z biżuterii dodałam tylko tą opaskę. Lepsza jednak byłaby ta zwykła czarna niż ta z diamencikami :)














Przed: Lepiej byłoby, gdybyś podarte rajstopy zamieniła na przylegające do nóg dżinsy. Ale jest OK :)















Po:  Tunika z tymi właśnie dżinsami, które polecałam Ci w powyższej ocenie, świetnie razem "grają". Jak się spodobało? :)

Metamorfoza Pretty_Daisy

Oto metamorfoza Pretty_Daisy:










Przed: Włosy i kwiat miałaś dopasowane do stroju i wyglądało to ślicznie :) Jednak zaproponuję Ci małą zmianę stylu.











Po: Modnie krótkie włosy, podkreślają kształt twarzy. Kolor zostawiłam taki ponieważ mi się spodobał ;d Makijaż lekki. Rzęs nie pomalowałam tuszem na maksa, tylko krócej.
















Ubranie przed: Dopasowane do wnętrza apartamentu, egzotycznie. Podoba mi się :)
















Po: Francuzki styl. nigdy nie przeminie w świecie mody. Masz dużo fajnych ubrań i nie mogłam się zdecydować. Podoba Ci się? ;dd

Witam!

Witam!
Jestem Rani10! Na tym blogu będę publikować wasze metamorfozy! Zapraszam :)